رئیس بهزیستی شهرستان نهبندان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند

همزمان با نخستین روز از هفته بهزیستی رئیس بهزیستی شهرستان نهبندان به همراه پرسنل با حجت الاسلام والمسلمین نجمی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نهبندان ، در اولین روز از هفته بهزیستی اسماعیل رضازاده آبیز رئیس اداره بهزیستی شهرستان نهبندان و جمعی از کارکنان در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان نهبندان حضور یافته و با حجت الاسلام والمسلمین نجمی پور دیدار و گفتگو کردند.

رضازاده آبیز در این نشست ضمن تبریک گرامیداشت هفته بهزیستی به تشریح فعالیت ها و خدمات بهزیستی نهبندان به جامعه هدف تحت پوشش در زمینه های درمان ، معیشت ، مسکن مددجویان ، اشتغال ، حوزه آسیب های اجتماعی ، اعتیاد و خدمات مورد ارائه به افراد دارای معلولیت پرداخت و گزارش عملکرد بهزیستی در سال ۱402 را تشریح نمود و در پیوست آن به دو اتفاق مهم ؛ ثبت پشت نوبتی ها جهت دریافت مستمری ، خدمات بیمه سلامت و بیمه زنان سرپرست خانوار در شهرستان نهبندان اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین نجمی پور ضمن عرض تسلیت ایام عاشورا و امام سجاد و همچنین تبریک هفته بهزیستی اذعان داشت: خدمت در سازمان بهزیستی و جامعه هدف تحت پوشش و اقشار ضعیف و محروم جامعه یکی از توفیقاتی است که خداوند نصیب مجموعه بهزیستی نموده و کارکنان باید قدردان این موهبت الهی باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به اینکه کسانی که تحت پوشش بهزیستی می باشند اکثرا کم توان یا ناتوان هستند ، باید به گونه ای با آنان رفتار شود که در جامعه  احساس خوبی داشته باشند. وی در پایان اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در شهرستان و جامعه نمود و اذعان داشت در مسیر کاهش و کنترل و پیشگیری آسیبها همه ادارات و دستگاه ها باید دخیل و همراه باشند چراکه بهزیستی تنها متولی کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی نمی باشد.

کد خبر 112271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد